czwartek, 26 lutego 2015

Znowu Egipt

 Szalona jestem wręcz.W tym ferworze opatuliłam funta egipskiego w koraliki toho i dodałam fasolki moje ulubione w kolorze hematytu. Jest to zawieszka do naszyjnika. Krawatka w kolorze złota  tak jak moneta w środku. Dzisiaj króciutko,ponieważ szykuję się do malutkiej podróży do mojej ulubionej Norwegii. Oczywiście najciekawsze zdjęcia zamieszczę na blogu, ponieważ jest co oglądać , a będę cykać ile pamięci w aparacie.




 Pozdrawiam Was serdecznie



Jeśli podoba ci się ten wpis podziel się nim lub śledz mnie ,aby być na bieżąco. Wyraz swoją opinię pozostawiając komentarz pod postem. Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Ciekawie to wygląda, a jak oryginalnie :). Bardzo ładnie komponują się kolory :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenko ... piękności wychodzą spod Twoich rączek ... ten wisior jest śliczny Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń