wtorek, 24 lutego 2015

Skarabeusz po raz drugi

 Ależ mnie wzięło na te skarabeusze. Zrobiłam trzy z modeliny , każdy w innym kolorze. Trzeci będzie w póżniejszym czasie. Dzisiaj będzie drugi brązowy ze złotem. Naszyjnik matowo- lawendowy na którym zawieszony jest skarabeusz wraz z kaboszonem takiego samego koloru. Kaboszon również sama wykonałam , leciutko pomazałam złotem i polakierowałam.Do wykonania całego naszyjnika wykorzystałam oprócz koralików toho to kryształki bicone Swarovskiego 4mm jet,toho triangle w
kolorze metalic iris brown(kocham ten kolor), O beads jet sunset( rewelacyjne dwustronne koraliki) i zjawiskowe FP w kolorze fioletu(cudownie mieni się w świetle dziennym) Mam nadzieję ,że mój skarabeusz przypadnie Wam do gustu.









 Pozdrawiam moje kochane czytelniczki :*


Jeśli podoba ci się ten wpis podziel się nim lub śledz mnie ,aby być na bieżąco. Wyraz swoją opinię pozostawiając komentarz pod postem. Pozdrawiam

3 komentarze: