poniedziałek, 16 lutego 2015

Pomarańczowy szał

Barwa pomarańczowa (pomarańcz, oranż) – kolor zaliczany do rodziny kolorów jaskrawych z palety barw podrzędnych. Powstaje po zmieszaniu dwóch podstawowych barw: czerwonej i żółtej. Nazwa koloru pomarańczowego wzięła się od nazwy owocu pomarańczy (franc. pomme orangepomme – owoc, a orange – z arab. narandj).
żródło: wikipedia

Ja osobiście lubię kolor pomarańczowy, kojarzy się z ciepłem i latem.Niestety ubiań, ani biżuterii nie posiadałam.Stan taki trwał do dziś. Dzięki cyklicznym kolorkom u Danutki mam aż dwie pomarańczowe bransoletki.Właściwie jedna może być paskiem jest na tyle długa,że można ją użyć do ozdobienia letniej sukienki.
Zatem do rzeczy. Przedstawiam Wam pierwszą z bransoletkę z perełkami Swarovskiego w kolorze koralu i ceramicznych koralików , kosteczek  w kolorze ciemno ceglany i pomarańczowy.




Druga to wspomniany paseczek z akcentami miedzi i koralikami jaskrawo pomarańczowymi.








Banerek dla porządku
Pozdrawiam

Jeśli podoba ci się ten wpis podziel się nim lub śledz mnie ,aby być na bieżąco. Wyraz swoją opinię pozostawiając komentarz pod postem. Pozdrawiam

107 komentarzy:

  1. Druga zdecydowanie w moim guście :-):-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna bransoletka. Super że bawisz się dalej z nami.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się bawić , bo to czysta przyjemność

      Usuń
  3. Piękna praca :) szczególnie ta druga bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne obie, chociaż bardziej jestem za tą drugą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie są bardzo ładne;) Gdybym miała wybierać, trudno byłoby mi się zdecydować;) Mam na myśli wykonanie i pomysł, bo za kolorem tym akurat nie przepadam;) Ale taki był w wyzwaniu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenko świetnie dałaś radę z kolorem pomarańczowym ,bransoletki w takim zestawieniu kolorystycznym są wspaniałe .
    Pozostaje mi Cię znów zaprosić na kolejny miesiąc ,mam nadzieję że też będziesz .
    Pozdrawiam ciepluśko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu. Miło mi jest gościć u Ciebie na wyzwaniach.A kolorki , które wymyślasz niesamowicie zaskakują. Ile cudownych odcieni pomarańczy lub niebieskiego...... nigdzie tak nie ma. Pozdrawiam i już teraz zapisuję się na kolejny kolorek.

      Usuń
  7. Bardzo fajne:) no i ten cieplutki kolor zagości w twojej "szafie" Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie są śliczne! Myślę, że ten pomarańczowy kolor zaskakuje bardzo pozytywnie. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne obie. Przyjemnego noszenia. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym mieć obie Twoje bransoletki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym mieć obie Twoje bransoletki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to znaczy , że Ci się podobają. Cieszę się

      Usuń
  12. Dziękuję kochane za niesamowicie pokrzepiające komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka śliczna ... słoneczna . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta z akcentem miedzi skradła moje serce. Ta druga równie piękna. Uwielbiam takie zawijaski na ręku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet się nie spodziewałam , że ta właśnie będzie Wam się bardziej podobać. A tak chciałam skończyć na tej pierwszej. Dziękuję za odwiedziny

      Usuń
  15. Super bardzo mi się podoba ta pierwsza bransoletka :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzenko, osobiście bardzo lubię rzemieniowe bransoletki, coś w sobie mają niezależnie od koloru, a te piękne dodatki w postaci perełek i kosteczek dodają elegancji. Obie piękne, choć druga może nawet ciekawsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. obie sliczne, ale druga bardziej w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie bransoletki są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne! Od razu zrobiło się cieplej na duszy;)
    Pozdrawiam Marzenko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne bransoletki:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa i chyba pierwszy raz u Ciebie widzę takową technikę ^^ Podoba mi się dodatek ala "winogron". Powodzenia w konkursie :)

    Kathie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kalinko.Robiłam już takie bransoletki, ale zawsze za szybko właściciela zmieniały , że nie zdążyłam obfocić

      Usuń
  22. Super bransoletki, druga szczególnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak większości ta druga , której nie miało wcale być. Pozdrawiam

      Usuń
  23. przepiękne są obie,aż nie m.ogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo energetyczne, super są:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Biżuterii nie lubię;) , ale podziwiać uwielbiam :)
    Śliczne są obie zaprezentowane "pomarańczki":)
    Pozdrawiam serdecznie :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo dobry pomysł na pomarańcz! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo dobry pomysł na pomarańcz! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna. co prawda nie w moim kolorze, ale bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. Przełamałam niechęć do koloru. To sukces ;)

      Usuń
  29. Obie bransoletki rewelacyjne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne!!!
    Dużo słów kołacze mi się w głowie, ale żadne nie oddają uroku tych bransoletek, letnie marzenie każdej dziewczyny, doskonały dodatek do wiernych Letnica sukienek
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się.Tyle wspaniałych słów.Dziękuję

      Usuń
  31. Rewelacja- zwłaszcza ta pierwsza. Założyłabym bez problemu, a nie lubię pomarańczu!!! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  32. podobają mi sie obie bransoletki i choć pomarańczowego prawie wcale nie noszę, to do czarnego stroju założyła bym je z ochotą:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo mi się podobają :) Są super

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładne i na lato idealne do plażowej garderoby:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna praca. Elegancka i delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  36. zgadzam się z Ranyą, taki rzemyk ma jakąś urodę bez względu na kolor
    obie fajne, zależy czy ktoś woli na kwadratowo czy na okrągło :-)'ja wybrałabym gronka:-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne bransoletki,bardzo mi się te rzemyki podobają,a i praktyczne,bo paseczek można z nich zrobić

    OdpowiedzUsuń
  38. Super bransoletki naładowane energią koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Obie bransoletki są przepiękne, nie wiem, którą fajniejsza! Ale chyba gdybym miała wybierać, to druga :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Oczy mi się śmieją do tych bransoletek :) Uwielbiam ten kolor! Sama energia

    OdpowiedzUsuń
  41. Mnie podoba się ta druga, zapięcie jest super.

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziękuję za miłe słowa i zapraszam ponownie

    OdpowiedzUsuń
  43. Ładniutkie bransoletki, bardzo podoba mi się pomysł na drugą. Dwa w jednym paseczek i bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne bransoletki :) Bardziej podoba mi się pierwsza, bo podobają mi się kosteczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładne - proste, a ile w nich uroku. Uwielbiam takie dodatki jak w Twoich bransoletkach. Super.

    OdpowiedzUsuń
  46. fajny pomysł i pięknie wykonany, gorąco pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  47. Obie piękne, choć ta druga podoba mi się odrobinę bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wmurowało mnie! Obie są piękne, ale ten paseczek wow, istne cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo nowoczesne projekty :) obie zwracają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Obie bardzo interesują ce. Ale ta druga gdzieś bardzie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo efektowne :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ładne obie! Pierwsza mi się chyba bardziej podoba, kosteczki mają fajna fakturę.

    OdpowiedzUsuń
  53. Bransoletka prosta ale piękna, a te koraliki dodają jej jeszcze więcej uroku - całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne,eleganckie, delikatne,w sumie ponadczasowe i można chyba ubrać do wszystkiego ,pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo podobają mi się obie prace :) energetyczne kolorystycznie, z świetnie dobranymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jeszcze raz bardzo dziękuję za komentarze i bardzo się raduję, że moje bransoletki dostały akceptację, uznanie w Waszych oczach.

    OdpowiedzUsuń
  57. Obiecałam sobie, że wszystkie pomarańcze obejrzę - nawet po terminie ;) Fajne te bransoletki - takie energetyczne. Lubię srebro, al e ta miedziana ma w sobie "to coś". Przynajmniej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Serwujesz tu takie piękności, aż dech zapiera ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. ciekawa bransoletka :) bardzo fajne dodatki. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Całkiem sympatyczne bransoletki i w sumie kolor również moim zdaniem pasuje do wielu stylizacji. Jeśli ja mam nowe półfabrykaty jubilerskie https://pl.silvexcraft.eu/2-polfabrykaty-jubilerskie to wtedy wiem, że własnoręcznie robiona biżuteria będzie robiona, aż wszystkie moje elementy się zakończą.

    OdpowiedzUsuń