poniedziałek, 9 lutego 2015

Nagroda za" Konkurs na szybko" wysłana


 W moim konkursie na szybko zgadła Anna Skonieczna. Bezbłędnie zgadła co jest na obrazku. A był to ogryzek jabłka. Tym razem nie było żadnej trudności, ale w przyszłości już myślę jak utrudnić zgadywanie.
 Zatem wysłałam jej zestaw kreatywny:

 oczka
 kwiatki różnego kształtu
 I coś słodkiego
 zeszyt papierów kolorowych, ale cieniowanych
 bransoletkę mojego wykonania
oraz pozdrowienia z Gdyni
 A tu cały zestawik. Mam nadzieję, że się podoba i będziesz wiedziała jak go wykorzystać.

Zapraszam do śledzenia, ponieważ szykuje się następny Konkurs na szybko.



Jeśli podoba ci się ten wpis podziel się nim lub śledz mnie ,aby być na bieżąco. Wyraz swoją opinię pozostawiając komentarz pod postem. Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Super niespodziankę sprawiłaś zwyciężczyni konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty bombowe;) Z niecierpliwością czekam na drugi konkurs, bo uwielbiam wszelkiego rodzaju zagadki;) Pozdrawiam Cię cieplutko i dziękuję za miłe odwiedziny u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. aleś fajowe prezenty sprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne, dziękuję, dopiero po nie dotarłam :) oj tak bd dobrze wykorzystane :*

    OdpowiedzUsuń