niedziela, 8 marca 2015

Znowu koloruję /Zielono mi

Tym razem koloruję na zielono. Kolor zielony ewidentnie kojarzy mi się z wiosną ,z budzeniem  się przyrody do życia. Pięknie widać w przyspieszonych zdjęciach jak z małego pączka rozwija się okazały, zielony listek. Kiedy patrzę na swoją garderobę, czy mieszkanie to z wielkim smutkiem stwierdzam , że tego koloru mam za mało.Muszę coś w tym kierunku zarządzić.haha Mąż się zdziwi jak przyjedzie. Ale do rzeczy moje kochane. Na to wyzwanie powstała bransoletka z super duo, które uwielbiam. Bransoletka była pruta cztery razy ponieważ zawijała się w końcowej fazie i nie wiedziałam , gdzie popełniłam błąd. Błędu nie było tylko za ścisło robiłam. Tak więc prezentuję w pełni skończoną zieloniutką , prawie szmaragdową bransoletkę.












 Oczywiście bransoletka dwu stronna z jednej strony tile 6mm czarna a z drugiej złota. Do wyboru do koloru. Zapięcie toggle ważka w kolorze starego złota.
                                                      Pozdrawiam kolorystki.

Do seledynowego pasuje jasny błękit taki pastelowy.

Jeśli podoba ci się ten wpis podziel się nim lub śledz mnie ,aby być na bieżąco. Wyraz swoją opinię pozostawiając komentarz pod postem. Pozdrawiam

78 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyszła ta bransoletka. Tobie za ściśle zrobiły się plecenia koralików, a ja się coraz częściej łapię na tym, że za mocno zaciągam nitki w krzyżykach i też muszę pruć.
    Kobiece życzenia racz przyjąć w dniu naszego święta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu Tobie również wszystkiego naj.......

      Usuń
  2. Piękna, cudna, rewelacyjna ......
    Brakuje moi słów, aby określić tą piękną bransoletkę :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Szaleństwo, tak bardzo mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bransoletka, wygląda jak koronkowa :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenko jesteś Mistrzynia w tych koralikach . Ta bransoletka jest niesamowita, przepiekna !!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anusia a Ty jak zwykle pod niebiosa chwalisz. Dziękuję

      Usuń
  6. Marzenko, bransoletka jest piękna, szmaragdowa, można się zakochać!
    Lubię Tile, szczególnie te dwustronne (czy to Coated Jet Apollo?), świetnie się sprawdzają w naszyjnikach i bransoletkach - nie ma to jak efekt 2w1 :-)
    Doprawdy śliczna praca!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to Jet Apollo. Lubię dwustronne bo nastawiam się na jeden kolor a drugi wychodzi zaskakujący i tak naprawdę można do jednej bransoletki dobrać inne dodatki.

      Usuń
  7. Piękna jest szmaragdowa bransoletka szkoda ,że bransoletek nie mogę nosić Twoja biżuteria zawsze jest ciekawie skomponowana -pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszła naprawdę wiosennie a to zapiecie z ważką superowe :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne kolory,aż czuję wiosnę ummmm.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna bransoletka Taka soczyście zielona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bransoletka śliczna, kolor kojarzy mi się ze szmaragdami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna bransoletka, bardzo fajne kolorki i w ogóle wszystko. I tak starannie wykonana. Jest jak powiew wiosny. Pozdrawiam równie wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, wiosenna i elegancka :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobiłaś rewelacyjna bransoletkę, taką na bogato! CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bransoletka piękna :) Każda kolejna Twoja praca jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow , ale jestem zachwycona. Dziękuję, tego mi trzeba

      Usuń
  16. pięknie się rozkręciłaś na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dopiero zaczynam. Witam Ciebie kochana w mych skromnych progach i zapraszam na dłużej

      Usuń
  17. Marzenko bransoletka na pierwszy rzut oka skojarzyła mi się z zieloną gąsienicą .Wyszła przepięknie,ale Ty już jesteś w tym koralikach mistrzynią .
    Bardzo mi się podoba ,z przyjemnością bym taką założyła .
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz widzę rzeczywiście gąsienica z włoskami. Super skojarzenie. Dziękuję Danusiu.

      Usuń
  18. Genialna koralikowa koronka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Marzenko prześliczna jest ta zieloniutka bransoletka, ma w sobie wiele uroku i elegancji. Zapięcie w postaci ważki jest superowe tak jak dwustronność bransoletki.
    Pozdrawiam cieplutko :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna praca! Uwielbiam bransoletki koralikowe...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna bransoletka i bardzo delikatna jak koroneczka pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Misterna robota, jest przepięknie wypleciona :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna jest i ma cudowne zapięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna bransoletka wyszła:)
    Ta koronka wygląda bardzo delikatnie i elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekna jest Twoja zielona bransoletka, piekna z obu stron :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna bransoletka.No i zapięcie w kształcie ważki bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowna, piękna i można założyć do wszystkiego. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna jest ta bransoletka - zachwycająca. swoją subtelnością i delikatnością robi niesamowite wrażenie. Przykro mi, że musiałaś pruć - ale było warto :)

    OdpowiedzUsuń
  30. kurcze ale tutaj było dużo pracy - ja bym chyba nie miała cierpliwości do takich maluteńkich koralików, dlatego tym bardziej podziwiam Twoją propozycję na marcowy kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super bransoletka, efekt niesamowity :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześliczna, misterna i niezwykle ozdobna bransoletka. Fantastyczny kolor. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny odcień zieleni! Śliczna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna bransoletka! Mnie się skojarzyła z piękną, włochatą, kolorową gąsieniczką... :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Oo, fajna jest :) ma piękny odcień zieleni i cudnie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudna! I nic sie już nie zwija. Z pewnością pięknie leży na ręce.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo, bardzo misterna i piękny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  38. takie trochę jak sopelki :-)
    fajny wzór

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna bransoletka. Wzór jest prześliczny, a moje serce podbiła ważka :).

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczna jestem fanka takiej biżuterii

    OdpowiedzUsuń
  41. Taka koronkowa i romantyczna :-) zdecydowanie moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudeńko poczyniłaś!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna bransoletka, a zapięcie ważka cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeszcze raz pięknie dziękuję za tak pozytywne przyjęcie mojej pracy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudna bransoletka,podziwiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna jest,delikatna jak koroneczka,podziwiam jaka to misterna praca,ale efekt jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  47. Marzenko i co ja mam napisać? Zawsze to samo...prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny koronkowy wzorek! Fajnie połączyłaś tyle odcieni zielonego :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zachwycająca bransoletka! Taka delikatna i jakby koronkowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękna i do tego bardzo oryginalna bransoleta! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak zawsze wspaniałe wykonanie :) bransoletka pięknie wygląda w tym odcieniu zieleni :) i bardzo pasuje do nie j te złote zapięcie :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  52. Szmaragdowa zieleń, moja ulubiona:) Piękna i misterna robota.

    OdpowiedzUsuń
  53. Przepiękna bransoletka! Ile pracy musiałaś w nią włożyć - podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękna :) Superowski wzorek i wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. bransoletka jest przepiękna, rewelacyjna po prostu:) Te koraliki superduo tworzą śliczną koroneczkę:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajne to 2w1:) I jeszcze "ważkowe" zapięcie-super!

    OdpowiedzUsuń