wtorek, 3 lutego 2015

Ażurowy naszyjnik z pajączkiem

 Oj chyba kocham te pajączki. Gdzie się nie wybiorę tzn do ciekawych sklepików z duperelkami biżuteryjnymi to zawsze pod rękę wpada mi jakiś pajączek. Jeden ciekawy , drugi mniej interesujący. Ten wpadł mi w ręce całkiem przypadkowo . Wybierałam sobie jakiś motyw kwiatowy a tu nagle pajączek się zaplątał i jest teraz ze mną. Pajączek jest zapinką do pierścionka na zasadzie zatrzasku. Wykonałam wokół niego wzorek ażurowy własnego pomysłu. Ciekawy kolorek użytych koralików również mnie zaintrygował i postanowiłam poskromić troszkę tego pajączka choć on również ma w sobie różową cyrkonię. Tył podklejony jasną skórką. Zatem zapraszam do oglądania.








Dziś zrobiłam następne zakupy z takimi zatrzaskami kolorowymi. Nie długo pokaże te cudeńka



Jeśli podoba ci się ten wpis podziel się nim lub śledz mnie ,aby być na bieżąco. Wyraz swoją opinię pozostawiając komentarz pod postem. Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Pajączki są przerażającymi stworzeniami :P. A jednak urzekła mnie całość, a więc ośmionożny przyjaciel w niej również :).

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie ci to wyszło i ten pajączek cudenko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się ciesze,że podoba się pajączek

    OdpowiedzUsuń
  4. przecudny pajączek,super wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny naszyjnik w soczystych kolorkach. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczności.cudeńko. piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowita jest twoja biżu ... weszłam tu podziękować za udział w moim CANDY i ślinię monitor od godziny hehe :) JEST MOC <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, uśmiałam się trochę. Ale cieszę się że Ci się podoba moja biżuteria.Pozdrawiam

      Usuń