piątek, 26 sierpnia 2016

Odwiedziny w Preciosa Ornela

Moje odwiedziny nie były przypadkowe i w określonym celu. A mianowicie po KORALIKI.
Byłam w Czechach w Zasada 317 bardzo blisko granicy. Poza tym za Harachovem jest mnóstwo sklepów preciosy. Są również wyroby ze szkła różne ozdobne serwisy obiadowe. Naprawdę przepiękne.
Oczywiście moje zakupy udane.
Zobaczcie moją relację.

 Wejście do sklepu Preciosy , a z tyłu fabryka i magazyny :)


Pięknie ,kolorami i odcieniami poukładane koraliki .


Podliczanie :)  Troszkę tego było




 I same koraliki


Bardzo ładne kolorki. Będę miała z czego robić sznury szydełkowe.


 Bardzo fajne mixy z których jestem najbardziej zadowolona




 O ten mix jest fajny

  i ten też mi się podoba.

 Super duo mix


 Trójkątne i bardzo równe


 Te zielone wyglądają jak skóra arbuza , dlatego nazwałam je arbuzowe

 hematyty


  I ogólne spojrzenie na koraliki













                                                                Pozdrawiam




Jeśli podoba ci się ten wpis podziel się nim lub śledz mnie ,aby być na bieżąco. Wyraz swoją opinię pozostawiając komentarz pod postem. Pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zakupy, plus Twoje zdolności - niewątpliwie powstanie sporo pięknej biżuterii:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do pozazdroszczenia takiej wycieczki, a koraliki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakupy :) też bym takie zrobiła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, też wybieram się w tamte regiony więc chyba też zajrzę do tego sklepiku, a czy ceny są konkurencyjne w porównaniu z tymi u nas ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Super udana wycieczka :D Zazdraszczam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojojojoj!!!!Chętnie bym się tam znalazła :) Wspaniałe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. łałłłłłłłłłłłłłłłłłłł już widzę jakie cuda wyczarują twoje rączki :)

    OdpowiedzUsuń