niedziela, 15 lutego 2015

Konkurs na szybko#2


 Zasady konkursu są proste.
W konkursie biorą osoby posiadające bloga.
Jeśli ktoś nie jest obserwatorem mojego bloga z chęcią go przywitam u siebie.
W komentarzu pod zdjęciem odpowiadamy CO TO JEST określając dokładnie co widzicie na obrazku. Wygrywa osoba, która zgadnie pierwsza SŁOWO KLUCZ.
 Ja ze swojej strony będę każdemu odpisywała TAK lub NIE nic więcej
Słowo klucz pojawi się na ostatnim obrazku.
 Postanowiłam troszkę utrudnić zabawę i będę odsłaniała zdjęcie, obrazek jeśli nie będzie prawidłowej odpowiedzi.
Zdjęcia są mojego autorstwa.

 Zapraszam do zabawy.

TAK GŁOWA STRUSIA!!


Jeśli podoba ci się ten wpis podziel się nim lub śledz mnie ,aby być na bieżąco. Wyraz swoją opinię pozostawiając komentarz pod postem. Pozdrawiam

4 komentarze: