poniedziałek, 20 października 2014

Candy u Manhi z okazji 1 rocznicy bloga

Długo zastanawiałam się czym mogłabym zachęcić Was do udziału w moim Candy. I wiem!! Do udziału zapraszam każdego , a nagrody są ciekawe. Nagrody? Tak , bo będą trzy. Prezentuję Wam trzy bransoletki,które będą nagrodą za udział w Candy.
Napisz w komentarzu jaką bransoletkę sobie wybierasz


ZAPRASZAM .


Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiecie udział. A teraz warunki:
Jeśli chcesz wziąć udział w Candy:
- napisz komentarz pod tym postem
- bądź obserwatorem bloga 
- umieść podlinkowany banerek na swoim blogu
- będzie mi miło jeśli wspomnisz u siebie o moim Candy
- jeśli nie masz bloga zostaw pod postem adres mailowy


 A long time I wondered what I could to encourage you to participate in my Candy. I know !! I invite everyone to participate, and the rewards are interesting. Awards? Yes, because there will be three. I present to you three bracelets, which will be a reward for participation in Candy.
Be in the commentary that the bracelet itself going


WELCOME.


I would be very pleased if you take part. Now conditions:
If you want to participate in Candy
- Write a comment on this post
- Or observer blog
- Place hyperlinked banner on your blog
- Would be nice if you mention me at home with my Candy
- If you do not have a blog, leave the fasting e-mail address

19 komentarzy:

  1. BARDZO CHĘTNIE WEZMĘ UDZIAŁ W CANDY :) podlinkowany banerek na http://sunflower-w-wolnej-chwili.blogspot.com/, nie wiem gdzie mam zaobserwować, nigdzie nie widzę :) Wszystkie są piękne, ale zielona szczególnie mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz dodać do listy czytelniczej na pulpicie nawigacyjnym. Bardzo dziękuję za zgłoszenie. Jest mi bardzo miło ciebie gościć

    OdpowiedzUsuń
  3. :) i ja również chętnie wezmę udział. Mi osobiście podoba się bransa warkocz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam i gratuluje pierwszego roczku oby tych roczków było jak najwięcej :) Dziękuje za zaproszenie do świętowania i możliwości wygrania jednej z bransoletek :) Najbardziej podoba mi się ta z warkoczem :) U mnie Już niedługo też będzie Candy wiec również zapraszam :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Kasiu! Cieszę się, że świętujesz ze mną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo chętnie :-)

    gratki z okazji roczku! :-)

    i wielu kolejnych,
    owocnych i kreatywnych
    życzę
    :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj. Pomysł ciekawy, co sądzisz by stworzyć fanpafe swojego bloga (nie wiem czy takową stronkę na FB posiadasz)? Z chęcią dałabym Cię do znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję rocznicy, życzę Ci kolejnych wspaniałych rocznic :) chętnie dołączę do zabawy i marzy mi się ta zieloniutka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję rocznicy.
    Chętnie dołączam do zabawy, bo ta zielona bransoletka jest w moim kolorze.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam kochane, bo będą niespodzianki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiam się nad tym bransoletka jedna jest fajna, ale osobiście mam dylemat bo w takich candy brać udział powinny osoby które w rękodziele nie siedzą albo zajmują się innymi technikami a sutasz czy szydełko im się podoba :) Chyba dobrze wyjaśniłam o co mi chodzi ^^.Jesteś w obserwowanych, w linkach też Cię zaraz dodam.Pytanko. Możesz na meila kathiekev@gmail.com przesłać cenę pajączka?

    OdpowiedzUsuń
  12. To i ja spróbuję szczęścia :) A że ostatnio polubilam kolor zielony to w razie gdyby się do mnie uśmiechnęło wybieram zielona bransoletkę :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się do zabawy rozaleczka_19.05.1989@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Cieszę się,że dołączyłaś do zabawy.Napisz jaką bransoletkę wybierasz.

      Usuń
  14. też zgłaszam się do zabawy i chcę tę zieloną, bo uwielbiam zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię.Bardzo się cieszę że jest Was więcej

      Usuń
    2. ja również zgłaszam się do zabawy kibukajmirka@wp.pl

      Usuń