niedziela, 1 lutego 2015

Pierścionek i mały ogryzek

Dzisiaj będzie króciutko. Pierścionek biało-złoty. Wzór mojego autorstwa.Wykonany ściegiem peyote, który uwielbiam.Efekt wachlarza uzyskany przez dodanie koralików różnego rozmiaru.









A teraz malutki ogryzek, którego wykonałam według instrukcji tu . Przedstawiałam namiastkę wcześniej w konkursie na szybko , a teraz troszkę więcej zdjęć. Wykonany z koralików 11 , ma 2,5cmwielkości





Smakowity ogryzeczek. Pozdrawiam







Jeśli podoba ci się ten wpis podziel się nim lub śledz mnie ,aby być na bieżąco. Wyraz swoją opinię pozostawiając komentarz pod postem. Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. mój kochany ogryzek taki malutki a tak wielką radość mi sprawił :), pierścioneczek cudnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogryzek świetny :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny pierścionek, a ogryzek zachwyca :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny pierścionek ... śliczny . Piękne rzeczy tworzysz aż zazdroszczę talentu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń