środa, 11 lutego 2015

Błyszczący komplecik

Jak zwykle musiałam coś wymyślić i za eksperymentować.Z tych eksperymentów powstała bransoletka ,a pożniej kolczyki.Wykonałam ją już jakiś czas temu, ale nie miałam kiedy jej Wam pokazać i dzisiaj postanowiłam że wszyscy ją zobaczą.Koraliki zauroczyły mnie  i są przepiękne. Zdjęcia nie oddają blasku jaki dają koraliki FP 4mm Dark Amethyst AB  w bransoletce i kolczykach.Nic dodać , nic ująć zapraszam do oglądania.
















Dziękuję, że jesteście i komentujecie


Jeśli podoba ci się ten wpis podziel się nim lub śledz mnie ,aby być na bieżąco. Wyraz swoją opinię pozostawiając komentarz pod postem. Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Bardo ładny komplecik!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle blasku w jednym komplecie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki przepiękny ... śliczny . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bogusiu. Troszkę czasu spędziłaś u mnie. Pewnie wszystkie prace obejrzałaś. Cieszę się ,że tak bardzo Ci się podobają. Postaram się nie zawieść na przyszłość i wykonywać jeszcze lepsze prace

      Usuń