sobota, 28 lutego 2015

Słonecznik- kreatywny bazarek



Witam Was gorąco choć za oknem makabryczna pogoda. No tak przecież jestem w Bergen, a tu pogoda nie rozpieszcza. Ale przygotowałam słonecznika z koralików,  którego mogę teraz sobie założyć na palec, bo jest to pierścionek. Może chociaż troszkę zrobi się słonecznie. Brrr....zimno chyba trzeba herbatkę z rumem sobie wypić.

Bardzo lubię słoneczniki i dlatego wyzwanie trafione w me gusta. Pozdrawiam wszystkie uczestniczki pierwszego wyzwania w Kreatywnym bazarku i zapraszam w swoje progi.










Jeśli podoba ci się ten wpis podziel się nim lub śledz mnie ,aby być na bieżąco. Wyraz swoją opinię pozostawiając komentarz pod postem. Pozdrawiam

13 komentarzy:

  1. Śliczny! Kocham słoneczniki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne, nie wiem jak to jest zrobione ale ślicznie wygląda. Witaj w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezłego słonecznika posadziłaś na pierścionku piękny kwiatek wyczarowałaś z koralików

    OdpowiedzUsuń
  4. I zrobiło się bardzo słonecznie, piękny pierścionek:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny, słonecznikowy pierścionek, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny pierścionek i wszystkie poprzednie prace;)
    Pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny pierścionek ;) i śliczne rzeczy z koralików tworzysz, podziwiam za cierpliwość, dzieki za odwiedzinki u mnie i zapraszam ponownie

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję. Jestem szczęśliwa,że oglądacie moje inne prace nie tylko zgłoszony post. Zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako wielbicielka słoneczników, siedzę i podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudeńko!
    ps. przepiękny kwiatuszek w nagłowku bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słonecznie! Tego mi brakuje, jak się na niego patrzy od razu cieplej na sercu :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słonecznie! Tego mi brakuje, jak się na niego patrzy od razu cieplej na sercu :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję pięknie za Wasze cudne komentarze. Każdy czytam z buzią uśmiechniętą :)

    OdpowiedzUsuń