wtorek, 20 października 2015

Żyj kolowowo # 15

Zapraszam do udziału w najnowszym wyzwaniu bloga Pomorze Craftuje , którego jestem projektantką i po raz pierwszy organizuje to wyzwanie.
Na to wyzwanie przygotowałam naszyjnik z kamieniem naturalnym. Zapomniałam jaki to kamień. 
Jakbyście wiedziały jak się nazywa to byłabym wdzięczna.









 Banerek do wyzwania musi być umieszczony na blogu i podlinkowany
 Pozdrawiam


Jeśli podoba ci się ten wpis podziel się nim lub śledz mnie ,aby być na bieżąco. Wyraz swoją opinię pozostawiając komentarz pod postem. Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. Cudowny wisior, powodzenia w wyzwaniu,

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna paletka kolorów twoja praca jak zawsze cudna życze duzo zgłoszeń na wyzwanie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zobaczyłam zdjęcie tego cudeńka aż mnie zatkało pierwsza myśl co to za kamień już Cię chciałam spytać . Fantastyczna praca.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wisior:) W środku jest amonit - w sensie ta skamieniała muszla. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak masz rację przed chwilą upewniłam się ,że to Amonit

      Usuń
  5. Super wisior! Bardzo mi się podoba sposób oplecenia amonitu :) A i krawatka wyszła super :)
    Widziałam już wcześniej zapowiedź tego wyzwania. Nie obiecuję, ale może uda mi się dołączyć :)
    Pozdrawiam ciepło :)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowity, podziwiam, jestem pod ogromnym wrażeniem, gratuluję talentu

    OdpowiedzUsuń