poniedziałek, 19 października 2015

Zegarki,zegareczki i.......wskazówki

Nie przypuszczałam ,że znajdę zastosowanie na malutkie wskazówki od zegarków. Zamknęłam je w pudełeczku i ubrałam w koralikowe ubranko. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu. Ja jestem zadowolona.





 Zawieszka jest dwustronna i można ją nosić jak się podoba.

                                         Pozdrawiam tykająco, znaczy zegarkowo:)




Jeśli podoba ci się ten wpis podziel się nim lub śledz mnie ,aby być na bieżąco. Wyraz swoją opinię pozostawiając komentarz pod postem. Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. Kapitalny miałaś pomysł Marzeko, stworzyłaś absolutnie unikatową rzecz :) Bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wisior jest rewelacyjny. Prawdziwe cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super cacuszko uwielbiam takie nietypowe i nietuzinkowe ozdoby. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wisior oryginalny i piękny:) Jestem pod wrażeniem ilości tych wskazóweczek! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. popsułaś dziadusiowy zegarek! ale ci się dostanie ;-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł, naprawdę fajnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To co zawsze powtarzam masz niesamowite podejście do tematu pięknie wymyślone i te kolory wszystko gra na 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oryginalne i piękne, myślę, że jesteś wrażliwą osobą.

    OdpowiedzUsuń