czwartek, 22 października 2015

Candy urodzinowe

 Dziś właśnie zorientowałam się, że  mój blog będzie obchodził trzecie urodzinki i z tej okazji przygotowałam coś wyjątkowego...
Ponieważ obserwują mnie osoby nie tylko koralikujące , ale zajmujące przeróżnymi technikami przygotowałam nietypowe Candy.
 Otóż do wygrania będą dwie drewniane bransolety, małe drewniane pudełeczko i najnowszy numer Molly Potrafi.
Dodam ,że bransoletki same sobie ozdobicie jak chcecie , a później przyślecie mi zdjęcia z ich realizacji.
Chciałam abyście ze mną świętowały i same zrobiły sobie prezencik. A co? Nam też się należy.
Jak mówi klasyk-" Jesteś tego warta"
 W mojej urodzinowej imprezce mogą brać udział osoby prowadzące bloga i będzie mi niezmiernie miło jeśli dodadzą mnie do swojej listy obserwatorów.
 Losowanie odbędzie się 28 listopada przez sierotkę , a opublikuje wyniki dzień później.
Prezentów może być więcej, zobaczę jak duża będzie imprezka.




ZAPRASZAM .

Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiecie udział. A teraz warunki:
Jeśli chcesz wziąć udział w Candy:
- napisz komentarz pod tym postem
- bądź obserwatorem bloga 
- umieść podlinkowany banerek na swoim blogu
- będzie mi miło jeśli wspomnisz u siebie o moim Candy

Jeśli macie jakieś pytania dotyczące Candy nie bójcie się pytać. Odpowiem

Postanowiłam dodać jeszcze jeden nr Mollie Potrafi ponieważ zanim rozstrzygnie się candy będzie następny numer tego czasopisma



Jeśli podoba ci się ten wpis podziel się nim lub śledz mnie ,aby być na bieżąco. Wyraz swoją opinię pozostawiając komentarz pod postem. Pozdrawiam

26 komentarzy:

  1. Gratuluję trzecich urodzin bloga i życzę wielu wspaniałych pomysłów i prac na następne lata:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje kolejnej rocznicy! i gratuluje pomysłu prezentów.W imprezie bardzo chętnie wezmę udział, już zawieszam u mnie banerek żeby zaprosić innych do świętowania Twojej rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopisuję się i zapraszam do siebie http://uoliuoli.blogspot.com/2015/10/rocznica.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję mojej rówieśniczce kolejnych blogowych urodzin! :)
    Życzę Wam, byście szli z blogiem ramię w ramię przez blogosferę
    * zgarniając kolejne nagrody i wyróżnienia,
    * rozwijając już zdobyte umiejętności i zdobywając nowe
    * wciąż bawiąc się przy rękodziele z Dziewczynkami a czasem bez nich
    A prywatnie życzę, byś była szczęśliwa i zdrowa :)
    Pozdrawiam ciepło, Agnieszka Kamińska
    kulkiniesiulki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko za życzenia i za to że jesteś ze mną.

      Usuń
  5. Trzy latka to naprawdę kawał czasu! Gratuluję wytrwałości i proszę o więcej! A póki co z przyjemnością zapisuję się do zabawy :)
    PS. Byłam pewna, że obserwuję Twojego bloga od wieków, a tu okazało się, że tylko na G+, ale już nadrobiłam ;-D Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję trzech lat :) jest co! Zwłaszcza wytrwałości :)

    Piszę się do gry :)
    obserwuję jako Kamira90
    Baner wieszam na blogu: http://kamira90.blogspot.com

    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dołączenie do moich obserwatorów i pozdrawiam

      Usuń
  7. Super pomysł z samodzielnym ozdobieniem bransoletki, a gazetki chętnie poczytam :).

    Z chęcią przyłączę się do świętowania :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ,że dołączyłaś do zabawy.

      Usuń
  8. i ja z przyjemnością dołączę do zabawy jeśli udało mi się dołączyć do obserwatorów bo ostatnio coś internet nawala, ale banerek u mnie i wszystkiego co najlepsze z okazji urodzinek, kolejnych wspaniałych chwil na tworzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i dołączenie do zabawy.

      Usuń
  9. Wielu kreatywnych pomysłów życzę Tobie z tej okazji :)
    Z chęcią wezmę udział w zabawie, Banerek już zabrałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję rocznicy i życzę dalszej wytrwałości w blogowym świecie. Fajny pomysł z bransoletkami wiec i ja zapisuje się do zabawy pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.
    http://handmade-anko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja bardzo chętnie staję w kolejce po te wspaniałości ; )
    Oczywiście obserwuję :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję i cieszę się że dołączyły do zabay

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli mogę to chętnie wezmę udział w Twoim Candy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ,że możesz, przecież ty stały bywalec.

      Usuń
  15. Wszystko załatwione, banerek na blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję rocznicy:)Fajny pomysł na organizowanie nagrody:) Z przyjemnością dołączam do zabawy spełniwszy wszystkie warunki:) Pozdrawiam http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Natalko. Na pewno odwiedzę Twojego bloga

      Usuń