sobota, 6 grudnia 2014

Małe szufladki

Tym razem przedstawiam Wam nie swoją pracę. Choineczkę wykonały moje pociechy wspólnie ja tylko latałam raz w jedną stronę raz w drugą z gorącym klejem. One naklejały i one ozdabiały. Jestem zachwycona ich pracą i współpracą. Poradziły sobie na prawdę dobrze. Troszkę długo to trwało , ale zdążyły na wyzwanie Szuflady. Moje dzieci mają 13 i 9 lat

Choineczka w całej okazałości. Ma 120cm wysokości.
 Do wykonania jej użyły ozdoby wszelakiego rodzaju , te które w domu się znalazły.
 Oczywiście szyszki królują na choineczce.
 Góra choinki.
I podstawa zrobiona z kartonu wyciętego w kształcie koła i zamaskowanego fioletową bibułą.

Jeśli podoba ci się ten wpis podziel się nim lub śledz mnie ,aby być na bieżąco. Wyraz swoją opinię pozostawiając komentarz pod postem. Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że pomysłowe masz dzieci:) Choinka naprawdę śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, to jest choinka, piękna i okazała i do tego wykonana przez dzieci. Witamy w Małych Szufladkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna choinka;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;cudo

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdolne masz dzieciaki :)

    Kathie

    OdpowiedzUsuń
  5. 120cm?! Toż to nie choineczka tylko cała wielka choinka! Moja w tym roku pewnie będzie niewiele większa! A ja myślałam na pierwszy rzut oka że to z tych małych szyszeczek 1cm średnicy, takie maleństwo może 30cm... a tu zaskoczenie! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się ucieszyły i wyróżnienie zmotywowało do robienia innych dekoracji.

    OdpowiedzUsuń