wtorek, 23 sierpnia 2016

Wystawa minerałów na Helu

Wybrałam się z moją córką na wyprawę na Hel. Odwiedziłyśmy fokarium i obeszłyśmy wszystkie zakątki . I natrafiłyśmy na wystawę minerałów. Jakże piękne były agaty w przeróżnych kolorach, nawet mocno jaskrawy różowy, cytryny, zęby rekina, onyxy -moje ulubione,hematyty, opale i wiele innych cudownych okazów. Oczywiście zakupy zrobione i teraz trzeba wykorzystywać



























 Przepiękne prawda?


 Pozdrawiam :)


 Jeśli podoba ci się ten wpis podziel się nim lub śledz mnie ,aby być na bieżąco. Wyraz swoją opinię pozostawiając komentarz pod postem. Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. CUDNE są te wszystkie kamienie. Myślę, że coś wybrałaś dla siebie i córki na pamiątkę. Osobiście również odwiedzam takie targi kamieni i biżuterii, które są u mnie w Łodzi 2 razy do roku. Jest co podziwiać i się zachwycać. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak parę kamieni wybrałam. Najwięcej agatów,cytryn,piasek pustyni i amonit.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. A kolory niesamowite.Chciałoby się wszystkie ze sobą wynieść

      Usuń
  3. Ale cuda :) Rzadko bywam w miejscach gdzie można je znaleźć, a jeśli już jakieś jest blisko mój mąż robi wszystko żebym tam nie weszła :) Oczywiście z wiadomych powodów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przecież można wejść i "pooglądać" ;)

      Usuń