piątek, 19 sierpnia 2016

Urodzinowy naszyjnik

Przedstawiam Wam urodzinowy naszyjnik dla mojej przyjaciółki w jej ulubionych kolorach i z moimi ulubionymi zakończeniami kwiatowymi.
Sznur szydełkowy na 14 koralików w rzędzie.















A tu schemat




Pudełeczko wykonałam sama ,ale chyba przydadzą mi się jakieś warsztaty decupage.
 I o tym pomyślę :)

                                                                  Pozdrawiam




Jeśli podoba ci się ten wpis podziel się nim lub śledz mnie ,aby być na bieżąco. Wyraz swoją opinię pozostawiając komentarz pod postem. Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Och taki naszyjnik to ja sama bym przygarnęła :)
    Jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny naszyjnik w przepięknych kolorach :) A pudełeczko super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny naszyjnik sprezentowałaś cudne ma kolorki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny naszyjnik, wymagający dużo cierpliwości. Ale jaki efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam chęć zrobić sobie taki sam i w tych samych kolorkach. Pracuję teraz nad kolczykami z tego samego schematu. Dziękuję za komentarze są niesamowicie cenne i pokrzepiające po małej przerwie w blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny naszyjnik ,bardzo pięknie wykonany!:)

    OdpowiedzUsuń