piątek, 15 maja 2015

Wyjątkowe kobiety

Wyjątkową kobietą w tym miesiącu jest Maria Curie- Skłodowska klik, klik znakomita polska uczona . Mieszkająca we Francji i, pierwsza kobieta będąca profesorem Sorbony, współtwórczyni nauk o promieniotwórczości, autorka pionierskich prac z fizyki i chemii jądrowej, jedyna osoba która otrzymała dwa razy nagrodę Nobla i jednocześnie matka innej noblistki Ireny Joliot-Curie (laureatka z 1935 roku), jedyna kobieta pochowana we francuskim Panteonie. Najprawdopodobniej najsłynniejsza kobieta naukowiec na świecie.Oto dla niej przygotowałam naszyjnik odwzorowujący atom Polonu, który odkryła z mężem Maria curie- Skłodowska







 Do wykorzystania naszyjnika wykorzystałam rivoli Swarovski 8mm, malutkie kryształki Swarovskiego 2,5mm w kolorze czarnym i 4mm fasetowany labradoryt.
Naszyjnik zgłaszam do Kreatywnego kufra na wyzwanie Wyjątkowe kobiety


 Jeśli podoba ci się ten wpis podziel się nim lub śledź mnie ,aby być na bieżąco. Wyraz swoją opinię pozostawiając komentarz pod postem. Pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Piękny naszyjnik! W sam raz dla takiej wyjątkowej kobiety, jaką była Maria Skłodowska-Curie. Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko niezmiernie mi miło,że od Ciebie dostaję takie pochwały.

      Usuń
  2. Bardzo ładny! Miałaś świetny pomysł na naszyjnik, będę trzymać kciuki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. Widziałam na KK że nie tylko ja wpadłam na ten pomysł, ale trudno przewidzieć co komu zaświta.

      Usuń
  3. Genialna inspiracja polonem! Jestem pod wrażeniem takiego pomysłu, a wykonanie jak zawsze piękne :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł , nigdy ci ich nie brakuje cudowny wisior :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko bardzo dziękuję. Cenię sobie Twoje komentarze

      Usuń
  5. Piękny i nietuzinkowy...myślę ,że Maria byłaby zachwycona :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Z tego co czytałam Maria Curie Skłodowska była skromną osobą i lubiła delikatną biżuterię. Może chciałaby założyć taki naszyjnik choć jest sporych rozmiarów.

      Usuń