poniedziałek, 31 marca 2014

Medale





 W piątek skończyłam robić dwa medale : pierwszy z Onyxem 40mm . Wykorzystałam koraliki Toho hider metalic15, Hider metallicjune bug 8 i Preciosa Z11/6 oraz 4mm kryształki Golden Ruby. Bardzo jestem dumna bo to całkowicie mój projekt i od nikogo nie podejrzany czy ściągnięty. Mój w 100%. Ale się chwalę, ale myślę , że czasami trzeba swoje chwalić a nie ciągle wzdychać do innych. Także wszyscy chwalimy swoje. Ogłaszam taką akcję. :) :)





Czas na drugi . To jakby taka oponka. Wykorzystałam koraliki Preciosa CE11/1 , twin medeny iris,4mm kryształki Fuchsie


Muszę wspomnieć iż inspiracją do zrobienia tego medaliku była Eva Kovacs Kela medal. Piękny!!! Ale z mojego też jestem dumna bo troszkę zmodyfikowałam.
Na warsztacie mnóstwo nie dokończonych rzeczy , ale mam nadzieję się z zaległościami uporać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz