wtorek, 23 czerwca 2015

Wyzwanie metalowe

Nareszcie skończony ufffff. Mogę odetchnąć z ulgą. Naszyjnik na specjalne zamówienie. Bardzo pracochłonny , ale efektowny i to się liczy. Mam nadzieję,że osobie dla której został wykonany spodoba się.... Bo mi bardzooooo. Ponieważ zrobiony jest z metalizowanych koralików  wpisuje się idealnie na wyzwanie Szuflady Głównym elementem są kamienie jaspisu lazurowe wybrzeże oplecione koralikami 11 galvanized lilac z małymi akcentami 11 rainbow turquoise 6mm agaty kuleczki, oraz tył ozdobiony15 lustered turquoise. Zapięcie i końcówki do sznura w kolorze srebrnym. Sznur szydełkowy zrobiony na 8 koralików.
                      











Pozdrawiam cieplutko.


Jeśli podoba ci się ten wpis podziel się nim lub śledź mnie ,aby być na bieżąco. Wyraz swoją opinię pozostawiając komentarz pod postem. Pozdrawiam

18 komentarzy:

  1. Piękny, niczym kolia w kształcie. Kolorystyka wspaniała. Efekt wprost porażający.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu sama jestem zauroczona i tak w duszy żałuję, że nie zostanie ze mną.

      Usuń
  2. Wow .. niesamowity jest . Cudny a koralików to tam chyba z tone jest , niewiem czemu ale skojarzył mi sie z Nefrette , choc kolor zupełnie inny . No jestem pełna podziwu wyszedł naprawdę pieknie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację jest koralikożerny a skojarzenie z Nefretete zachwyciło mnie. Dziękuję Aniu

      Usuń
  3. Piękny i okazały naszyjnik (a może to już kolia) :-) Kolorystycznie też bardzo do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też o tym myślałam. Naszyjnik czy już kolia?Może faktycznie kolia ;)

      Usuń
  4. Na bogao :) wyszedł bardzo okazale, slicznie :) Powodzenia w wyzwaniu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny i okazały. Fajna kolorystyka a wykonanie na wysokim poziomie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny,niezwykle fantazyjny naszyjnik :) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo okazały! Ale się musiałaś napracować!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała forma i kolorystyka :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny, pięknie wykonany naszyjnik!!! Mnóstwo pracy włożyłaś, ale dla takiego efektu warto było, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to wyszło z tymi agatami, wszystko ze sobą idealnie współgra:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Współczuję - nie zdobyłabym się na to, żeby go oddać. Jest przepiekny, wręcz porażający (straszne słowo, ale jakoś mi do niego pasuje).
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń