piątek, 16 stycznia 2015

Na niebiesko / turkusowo


No może tej niebieskości malutko,ale jest dozwolony kolor- jeden z moich ulubionych TURKUS.Kojarzy mi się z latem, z morzem(oczywiście nie naszym) czystym z wylegiwaniem sie na plaży i sączeniem drinka. Ależ się rozmarzyłam.
Niebieski i wszystkie odcienie niebieskości uwielbiam i dość dużo posiadam rzeczy niebieskich a obowiązkowo kurtka zimowa musi być w tym kolorze.
Wykonałam na to wyzwanie wisior wiatraczek według instrukcji Eridhan Creations w Beading Polska tu zdjęcia autorki. Troszkę inaczej zszyłam , ale chyba może być. Będzie mój i tylko mój.Do wykonania wykorzystałam koraliki toho 11turkusowe,8 złote,15 kryształowy niebieski, Swarovski rivoli12mm szafirowy, bicone 4mm ametystowe.




Zapraszam do oglądania






Dla Szuflady i gościnnej projektantki wybrałam motyw.Turkus,dla siebie,koraliki,spróbuj czegoś nowego.




Jeśli podoba ci się ten wpis podziel się nim lub śledz mnie ,aby być na bieżąco. Wyraz swoją opinię pozostawiając komentarz pod postem. Pozdrawiam

16 komentarzy:

  1. Ślicznie Ci wyszło, cudnie Ci wychodzi to plecenie koralików.
    Kochana przyślij mi swój adres, żebym mogła Cię dopisać w wymiance Przekazuję dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny wisior i barzo orginalny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super wisior. Te koraliki, takie cudne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie podeszłaś do wyzwania! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cały wisior wpisuje się w moją ulubioną gamę kolorystyczną, włącznie z tymi morskimi zieleniami w środku:-) Super!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny a kolorki moje ulubione :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wisior:) Powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski to mało,jest tak śliczny jak jego właścicielka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńko. Sama bym taki nosiła ^^
    Powodzenia w wyzwaniu

    Kathie

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny wisior, lubię takie połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie zrobione i przede wszystkim mi się mocno te kolory podobają. Ja także staram się robić własnoręcznie biżuterię, i jakoś mi to wychodzi :) Aktualnie mam nawet bazy do zawieszek https://pl.silvexcraft.eu/2165-do-zawieszek gdyż jestem na etapie tworzenia różnych naszyjników.

    OdpowiedzUsuń