niedziela, 14 czerwca 2015

Koronkowa bransoletka

Troszkę mnie nie było, ale projekt, który już skończyłam i niedługo Wam pokażę oraz praca. Oto moje zmory odrywające mnie od bloga. Podjęłam jednak wyzwanie Szuflady Ślub według Jane Austen i jestem z moją bransoletką. Perłowe koraliki z kwiatową koroneczkę to był mój pomysł na to wyzwanie. Bransoletka powstała ekspresowo, bo jak się ma wizję i chęci to szybko idzie praca.Nie wiem tylko dlaczego białe perełki na zdjęciach wyszły jakby żółte i szare. Zakłamanie koloru. Niestety zdjęcia robiłam  późnym wieczorem więc tak mogło się zdarzyć. Zatem przedstawiam Wam moją koroneczkę.








 Bransoletka po drugiej stronie

.






Pozdrawiam wszystkich gorąco.

Jeśli podoba ci się ten wpis podziel się nim lub śledz mnie ,aby być na bieżąco. Wyraz swoją opinię pozostawiając komentarz pod postem. Pozdrawiam

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładna i elegancka. Powodzenia w wyzwaniu. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, subtelna, wdzięczna, typowo ślubna.
    Powodzenia w wyzwaniu.)

    OdpowiedzUsuń
  3. romantyzm w najlepszym wydaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Właśnie chciałam, aby tak wyszło nastrojowo.

      Usuń
  4. Dziękuję kochane. Bardzo cieszy mnie taka reakcja na coś innego niż dotychczas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Delikatna, kobieca idealnie pasuje na wyzwanie :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca, dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady !

    OdpowiedzUsuń
  7. Delikatna i idealnie pasująca do wyzwania, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Romantyczna i bardzo delikatna, w sam raz na temat wyzwania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koronki zawsze nadają dziełu zwiewności i uroku. Idealnie pasuje do XVIII i XIX wieku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza i taka trochę staroświecko -romantyczna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń