poniedziałek, 14 marca 2016

Deszczowo w marcu


 Broszkę parasolkę wykonałam specjalnie na wyzwanie Szuflady.
Kolorowa mimo deszczu i wprowadzająca optymizm , na parasolce ostatnie krople deszczu .
Już nie mogę się doczekać wiosny.








              Tył broszki

 


                                                    Pozdrawiam nie deszczowo.




Jeśli podoba ci się ten wpis podziel się nim lub śledz mnie ,aby być na bieżąco. Wyraz swoją opinię pozostawiając komentarz pod postem. Pozdrawiam

19 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba. Trzymam kciuki za Twoją wygrana w Wyzwaniu. Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  2. Z taką śliczną i kolorową "parasolką" żaden wiosenny deszcz nie będzie straszny:) Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczna broszka! Świetny pomysł i wspaniałe wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za takie cudowne komentarze.Ależ mi się miło zrobiło w ten deszczowy dzień

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna broszka :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna broszka, trafiona w 100% w temat, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna broszka ,będzie ładną ozdobą płaszcza czy sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdeczne dzięki.Nie spodziewałam się,że spodoba Wam się moja broszka

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna broszka,piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna broszka! Bardzo mi się podoba pomysł z kroplami deszczu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też z utęsknieniem czekam na wiosnę. Bardzo ładna broszka :) Powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna broszka! Z pewnością rozjasni deszczową aurę a kropelki jeszcze bardziej dodają jej uroku.
    Witamy w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. To coś co "przemawia" do mnie . Nigdy czegoś podobnego nie byłabym w stanie zrobić ,będę trzymać za Ciebie kciuki . Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń