poniedziałek, 5 października 2015

Kwiatowe kolczyki- strasznie kolorowe.

Tym razem popełniłam malutkie kolczyki według wzoru Veraph. Tutorial Weroniki wszystko wyjaśni.Piękne są, prawda? Bardzo mnie zachwycił kolor płatków właśnie taki jak lubię,czyli kolorowy i mieniący się. Bo jestem sroczka tak jak my wszystkie.










Oto moje malutkie świecidełka.

Jeśli podoba ci się ten wpis podziel się nim lub śledz mnie ,aby być na bieżąco. Wyraz swoją opinię pozostawiając komentarz pod postem. Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. Mnie też się te maleństwa podobają. Ja tez jestem jak sroka, co się błyszczy to mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również podobają się te delikatne kwiatuszki :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszą się podobać, bo są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam stałą ekipę odwiedzających. Dzięki dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, dla dziewczynek i kobiet.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie również podobają się, bo rose petals są śliczne i wszelkie kwiatuszkowe projekty uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolczyki. Wydają się bardzo delikatne, takie na co dzień.

    Zapraszam na Linkowe Party http://totkalove.blogspot.com/2015/10/link-party-1-zaczynamy-zabawe.html

    OdpowiedzUsuń