piątek, 8 maja 2015

Przyłapani na gorącym uczynku

 Dzisiaj tak zabawowo , aby urozmaicić troszkę klimat na moim blogu podjęłam się wyzwania w Art.Piaskownicy . Takie wyzwanie zaproponowała Karolina z bloga Żyj Kochaj Twórz .Przemiła osoba i fantastyczna blogerka. Porusza ważne tematy życia blogowego,bardzo ciekawie pisze.
      Tak więc od kilku dobrych dni chciałam przyłapać nasze zabawki na czymś niegrzecznym. Niestety nasze zabawki okazały się porządne , aż do dzisiejszej nocy.Kiedy  kupiłam SŁODYCZE już wieczorem usłyszałam jakiś rumor w pokoju. Weszłam i ......... opadła mi szczęka gdy zobaczyłam co się dzieje z wafelkami, delicjami i innymi cukierkami. Dlatego postanowiłam Was ostrzec przed składowaniem słodyczy w jednym miejscu a szczególnie blisko pokoju dziecięcego.
Proszę popatrzcie jak je przyłapałam.


 Jedni dopiero nieśli swoją zdobycz, aby ją skonsumować.



Inni złapani na objadaniu się. Najbardziej widać nieziemską radość po gościu na motorze z dużym kawałkiem czekolady w torbie. Patrzcie jakie to słodkie. Jak tu nie kupić im słodyczy? Troszkę brudni , ale szczęśliwi.

Widać ,że nawet policja czeka na swoją kolej.

 Fajna przygoda z tymi zabawkami.
 Pozdrawiam.

Jeśli podoba ci się ten wpis podziel się nim lub śledz mnie ,aby być na bieżąco. Wyraz swoją opinię pozostawiając komentarz pod postem. Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Cudowne , słodkie i szczęśliwi . Zdolna z ciebie bestia*********************

    OdpowiedzUsuń
  2. Uśmiałam się :) Rewelacja!
    Myślę, że gdybyś "obrobiła" zdjęcia i dodała "chmurki" do postaci, to już w ogóle byłby hit :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak mogłam ,ale nie wpadłam na ten pomysł. No trudno może kiedyś Was zaskoczę podobną historyjką i wtedy będą chmurki. Dzięki Aga

      Usuń
    2. :) Same opisy do zdjęć też są super, ale chmurki, by zainteresowały nawet dzieci :) Pomysł na historię-mistrzostwo!

      Usuń
  3. Super pomysł historyjka rewelacja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, człowiek mysli że zabawki lezą zawsze grzecznie na miejscu, a tu się okazuje, że ożywają :) Twoje łobuziaki są urocze i choć wyjadły CI pyszne ciasteczka i inne słodkości, to myslę że będzie im to wybaczone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabawne - legutki opychają się słodyczami:)) Powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń