niedziela, 7 września 2014

Spiralna bransoletka

 Tym razem chciałam Wam przedstawić swoją pierwszą spiralną bransoletkę,która zrobiona jest z czerwonych czeskich szklanych koralików 4mm , preciosa  8 ,10 i 11różne kolorki, zapięcie w kolorze srebrnym toggle stokrotka 18x16mm. Bransoletka bardzo prosta w wykonaniu trzeba mieć troszkę czasu i cierpliwości.Zmodyfikowałam troszkę wzór ponieważ u mnie maksymalna ilość koralików to 12. Zaczynałam od podstawy, którą prezentuje Jill ( czyli licząc1 koralik) i za każdym okążeniem dodawałam po jednym do 12 koralików i pózniej znowu od 12 do 1 koralika. Nie dość że wzór spiralny to jeszcze zróżnicowałam wielkości. Bardzo efektownie to wygląda a bransoletka pięknie prezentuje się na ręku. Warto uczyć się czegoś nowego i jak to cieszy jak wychodzi.Podpatrzyłam wzór na you tube od Jill Wiseman gdzie krok po kroku tłumaczy jak należy wykonać bransoletkę. Zapraszam do obejrzenia.Pozdrawiam odwiedzających i proszę o komentarze.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz